Wednesday, March 17, 2010

Silap orang

Orang yang bukan kawan aku berlari kearahku dan mula berkata "abang, ada 5 minit tak? Ini product bla... bla.. bla..."


Aku mendengar sebentar. Aku baik begitu. heh.


Selepas aku sedar beliau sudah mengambil lebih dari 5 minit yang telah di tetapkan ketika itu aku pon berkata, "takpe la. Saya nak pergi dulu, terima kasihla."


Beliau menjawap dengan pantas "rilex la abang, tolonglah melayu." Aku tak tipu.


Aku pelik, MLM pon ada utamakan kaum ke?


Aku menjawap "saya tidak mendifinisikan kaum."


Beliau tergamam dan lalu menyambut, aku tak tipu, "melayu mudah lupa."


Okay aku tipu, tetapi walauapapun perkataan yang boleh dituturkan selepas itu sudah pasti aku sudah bersedia dengan bitch slap. Ya, bitch slap. Tak perlu flying2 kick pon ketika berlakunya perkara ini.


Pada realitinya beliau berlari-lari cheetah kearah lain. Cheetah.

3 comments:

Zaza B. said...

I literally lol at this one.
LITERALLY.
Hhahahaha

Zulhilmi said...

ya bagus...aku masih tidak tahu akan kata panjang untuk abbreviasi lol..

lots of laugh (mungkin kamu hyena)
laugh out loud (mungkin kamu annoying)
laugh on love (mungkin kamu kurang sentimental)
laici o' luam (mungkin kamu tak boleh sebut s)

sila pilih hanya satu...

Zaza B. said...

lough out loud. Tanpa jadi annoying. Haha

Hyena? Keji.