Friday, April 30, 2010

Bunyi Vakum Berfungsi

Perlukah aku memulakan nukilan blog ini dengan kata-kata untuk menjelaskan habuk maya yang telah terkumpul dalam blog ni? Pastinya tidak bukan? Jikalau itu satu pertanyaan yang engkau mahu aku jawap, ternyata engkau tidak kenal sama makhluk ini. Ayat ci-bai.


Terduduk memandang skrin putih didepan aku ini, aku tidak berfikir tentang apa yang hendak ditaipkan malah aku tidak berfikir. Period. Ha ha. Tapi itu cerita lain. Bak kata orang kolumpo, apa cer? Ayat lagi ci-bai. Jadi aku hanya menaip perkataan-perkataan yang aku rasa nak taip. Kita lihat jika ia akan menghasilkan ayat-ayat novel melayu yang sdah di sunting oleh pihak penerbit atau hanya kata-kata pra fantasi.


Untuk kita tenungkan lagi isu-isu debat diatas, aku berhenti disini.
Ayat paling ci-bai.

1 comment:

belle ernesto said...

haha, memang ci-bai.