Thursday, December 10, 2009

Shining kaplalu

"Mak engkau pernah cakap yang engkau dapat offer promotional ad," kata si kawan.
"Ya, pernah dahulu mase kecik-kecik," aku jawap.


"Kenapa kau tak ambil je, advertising banyak duit tu," kata si kawan dengan muka confident.
"Tak sesuai dengan imej aku," aku cuba memberitahu.


"Tak sesuai?" tanya si kawan.
"Ya. Ad untuk pemutihan gigi salah sebuah toothpaste company di negara ini" aku cerita lagi.


"Ha, tak ke bagus untuk imej engkau tu," si kawan menambah cakap.
"Not when its for the before pictures," aku terang kepada si kawan.


Damn it.

3 comments:

QeMz said...

u do write funny stories these days hahaha

Zulhilmi said...

fasa penulisan berbeza mengikut masa (dan inspirasi, dan juga tahap kebosanan)..ha ha ha

QeMz said...

ha. ha.








ha.